Tale je pa zadetek!
:)
LP, lidija
Se strinjam z Lidjo:)
Lp, Lea
se strinjam z obema :)
lpac
Še četrto strinjanje...kako lepo!!!!!!
4 + 1 = 5 strinjanj - poker!
Lp, Maki
Poslano:
25. 06. 2011 ob 10:46
Spremenjeno:
25. 06. 2011 ob 10:53
Čestitke.
Ne strinjam pa se z navedki v oklepajih, ki namigujejo na kaj naj bralec usmeri pozornost. Haiku je "entiteta" zase, taki namigi so triki, ki prej ko ne izražajo "skrb", da je čitajočemu treba "odpreti oči". Čudi me, da uredništvo, ki je v marsičem dosledno to tolerira.
urednica
Poslano:
25. 06. 2011 ob 11:58
Spremenjeno:
25. 06. 2011 ob 12:02
Ma, ja, Svit v uredništvu smo se odločili, da bomo "podnaslavljanje" v haikujih pač tolerirali. Zamiži in spreglej podnaslov. In če narediš tako, boš moral priznati, da je haiku od MCV še vedno zadetek!
Čisto nekaj drugega bi bilo, čo bi bilo haiku možno brati in razumeti samo s pomočjo (pod)naslova. Ampak saj vidiš, da v tem primeru temu ni tako.
LP, Lidija
Saj mi drugega ne preostane Lidija.
Zoper haiku nimam nič, saj sem izrazil čestitke.
Govorim o vseh haiku, ki se jim dodaja v oklepajih pojasnila. (tako imajo vedno kakšno besedo in nekaj zlogov preveč)
Tvoja uredniška "pravovernost" sedi na moči odločanj, če tebi ne ustreza kaj sprejeti pač ne boš, tudi prav.
Vsem skupaj najlepša hvala!
A sem se na tihem spraševala: menda ni nekaj zelo podobnega že nekdo objavil? Gotovo je oblake že kdo primerjal s svilo.
Glede oklepajev pa zaznamka med njima pa le to, da to dodajam izključno zaradi identifikacije haikuja. Morda pa bi jih bilo bolje oštevilčevati. A potem bi bilo spet veliko enakih naslovov.
LP, modricvet
Strinjam se, modricvet. Identifikacija. Ja, vsaka stvar mora imeti IME, drugače je popolna zmeda. Razumem pa, da je HAIKU potrebno brati brez "dodatkov". Ni težko, če imaš nekaj pesmic, problem nastane ko jih nanizaš "pestro" število.
Pozdrav vsem, Maki
urednica
Poslano:
25. 06. 2011 ob 15:03
Spremenjeno:
25. 06. 2011 ob 15:07
Svit, praviš:
"Tvoja uredniška "pravovernost" sedi na moči odločanj, če tebi ne ustreza kaj sprejeti pač ne boš, tudi prav."
V uredništvu ne sedim sama, Svit. Tudi o označevanju posameznih haikujev smo že govorili in kar uporabljamo tu za usmeritev, so interne uzance in ne neka "sveta" pravila. zato bi prosila za kanček več strpnosti. Zmenili smo se tudi, da besedo "haiku" po slovensko sklanjamo (nismo Japonci in nismo Angleži!) in mislim, da s tem ni nič narobe.: haiku - haikuja, haikuju itd. ... Pač interna odločitev ;)
Slovenski ponos na praznik! No, to je bil vložek bolj za šalo ;)
lep praznik vsem do konca dneva in še naprej,
L
Poslano:
25. 06. 2011 ob 16:24
Spremenjeno:
25. 06. 2011 ob 20:11
Bil sem prvi, ki sem ocenil presežek haikuja MCV in se strinjam, da je lahko v oklepajih ime, ki ga avtorju ali bralcu pomaga najti, vendar bi morala biti v oklepajih katera od besed iz haikuja, če pa je v oklepajih naslova druga beseda, je to razlaga in v tem haikuju to je, čeprav po nepotrebnem in nenamerno.
V oklepajih bi lahko pisalo: (konec deževja).
Je pa prav, da urednice ocenjujete dober haiku, ne glede na to kaj piše v oklepajih. :)
Lp, okto
Poslano:
25. 06. 2011 ob 21:56
Spremenjeno:
25. 06. 2011 ob 22:25
Konec deževja.
svila na nebu
poravna gube.
e, gospod Štern mi je namignil, da je siva/sivina bržkone odveč.
lp
ali pa mejbi clo tko:
po dežju
svilnato nebo
ravna
gube.
dame in gosdpodje,
verjemite mi pliz, da se ne bi obregal, če ne bi v tem videl nekaj.
aja, še to: k..c ghleda formo :)
na veke vekomaj
lp
Mislim, da ima okto point. Urednico prosim, da popravi naslov v Haiku (konec deževja).
Brundo, hvala za mnenje. Skoraj se strinjam, a vseeno naj ostane siva, saj bi svila sicer lahko bila tudi bela ali celo modra. Na nebu je možnih sto variant ;)
LP, mcv
po dežju
svilnato nebo
ravna
gube.
...čudoviti Brundo in res pogosto forma zabetonira svilo :)
lp ac
Aco, saj ni tko hudo :)
tudi v zvezi s formo sem mal pretiraval, da ne bi blo preveč dolgočasno.
lp
urednica
Poslano:
27. 06. 2011 ob 20:40
Spremenjeno:
27. 06. 2011 ob 20:59
Res je, pogosto, prepogosto nekaj betoniramo, mi, priučeni zidarji ;)
Samo da v tem haikuju pa forma res ni zabetonirala ničesar. Prav fajn se je vse poklopilo, a se ne strinjate, fantje?
... Brundo, hvala za navdih ;)
LP, lidija
jes, se strinjam, ta haiku tudi omogoča zanimivo preslikavo iz narave v človeško (presežno),
česar pri veliko tukajšnih haikujih, ki zapažanja narave le lovijo v obliko, umanjka.
mal sem se igral z besedami. imam eno tako slutnjo, da posrečena ideja lahko brez problema zavzame več različnih oblik, če pa takšne ideje ni, ji nobeno oblikovanje ne pomaga.
podobno imam včasih občutek, da se nekatere dobre pesmi da brati s precej različnimi tempi,
kar mi je zelo zanimivo.
Priučena zidarka je pa hecna :)
lp
ja. ker življenje bi bilo žalostno, če ne bi bilo hecno, menimo optimisti :)))
seveda pa to nima nič s temo, ki je bila tukaj odprta, no, vseeno je pripeljala do raznih razmislekov in prebliskov :)
LP, lidija
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: modricvet
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!