Zlovšečna

S kančkom koketnosti

na kraju zlovšečnih znamenj

zatrepeta luna v ženski razsežnosti.

Trči v sedanjost.

Z rastjo plimovanja

zaiskri v sunku bolečine.

Nabita z mržnjo

med stoki zamrmra.

V molk ujame krike tišine.

Ponikla za strmino zahoda

ne skandira več časa,

padlega globoko v meglice.

 

Lea199

Marko Skok - Mezopotamsky

Poslano:
14. 06. 2011 ob 23:14

Pozdravljena, Lea!

Mislim, da bi morala tole še malce dodelati. Ne bere se mi tekoče.

Zloveščena znamenja - zlovešča?

Lp, Mezopotamsky

Zastavica

Zalka Grabnar

Poslano:
15. 06. 2011 ob 08:13
Spremenjeno:
15. 06. 2011 ob 08:15

Pomoje da je to malo narobe črkovano zlovešče ali pa zlovšečno, kar mi je tudi všeč.

 

Bi pa druge "zlajnane" pridevnike poskusila odstraniti ... recimo takole:

s kančkom koketnosti

je luna zatrepetala v ženski razsežnosti

na kraju zlovšečnih znamenj

trčila v sedanjost

z  rastjo plimovanja

zaiskrila nabita z  mržnjo

v sunke  bolečine

med stoki zamrmrala

v molk ujela v krike tišine

ponikla za strmino zahoda

ni več skandirala časa

ki je padal globoko v meglice

 

in zdaj se tudi vidi, kje je treba pesmico še mičkeno dodelati. Kakšen predlog je preveč pa kaj je,  samo mogoče  (ni nujno), potrebno obrniti.

 

lp, Zalka

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
15. 06. 2011 ob 09:31

Mezopotamsky hvala:)

Res se ne bere dobro in še marsikaj zraven. Navadno spuščam črke, zato sem tokrat naknadno vrinila e, tam kjer ga ni bilo niti malo treba.

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
15. 06. 2011 ob 10:22

Hvala Zalka,

pesem je nastajala tako, da je bruhala in je prsti niso dohajali, seveda to ni opravičilo. Največja napaka je, da sem jo takoj objavila (to je moja zelo pogosta napaka).

Najbolj me je sram tistih treh pridevnikov, ki so se drenjali v treh zaporednih verzih: neizogibno, neizprosno, nepreklicno.

Zlovšečna znamenja so naknadno dobila odvečni e (navadno izpuščam črke, zato sem na hitro "popravljala").

Ponoči sem razmišljala o naslovu in se odločala o: Koketa, Zlovšečna koketa, Zlovšečna. Kaj misliš?

Za zdaj tako, moram ponovno brat, da izločim odvečne predloge in skušam  popravit vrstni red .

Hvala!

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
15. 06. 2011 ob 10:40

Pozdravljena Zalka, trenutno sem nekaj spremenila. Kako se bere bom ugotovila šele ko komentar objavim.

Koketa

s kančkom koketnosti

luna zatrepeta v ženski razsežnosti

na kraju zlovščenih znamenj

trči v sedanjost

z rastjo plimovanja

zaiskri nabita z mržnjo

v sunke bolečine

med stoki zamrmra

v molk ujame v krike tišine

ponikla za strmino zahoda

ne skandira več časa

padlega globoko v meglice

Vesela bom tvojega mnenja:)

Hvala:)

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
15. 06. 2011 ob 10:46

Hm, naslov mi ni všeč:)

Potem še droben popravek v drugem verzu:

Zlovšečna


s kančkom koketnosti

zatrepeta luna v ženski razsežnosti

na kraju zlovščenih znamenj

trči v sedanjost

z rastjo plimovanja

zaiskri nabita z mržnjo

v sunke bolečine

med stoki zamrmra

v molk ujame v krike tišine

ponikla za strmino zahoda

ne skandira več časa

padlega globoko v meglice

Morda si po nepotrebnem delam probleme z naslovom, vendar se mi Svinčeno nebo, ne zdi ravno dobro?

Grem ponovno brat.

Hvala!

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
15. 06. 2011 ob 12:52
Spremenjeno:
15. 06. 2011 ob 12:54

Trenutno me moti rima, ki se pojavi med bolečine in tišine. Morda bi se dalo verze zapist v drugem vrstnem redu?

Več zvečer:)

Hvala:)

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
15. 06. 2011 ob 16:51

Morda:

s kančkom koketnosti

zatrepeta luna v ženski razsežnosti

na kraju zlovščenih znamenj

trči v sedanjost

z rastjo plimovanja

zaiskri v sunku bolečine 

nabita z mržnjo

med stoki zamrmra

v molk ujame krike tišine

ponikla za strmino zahoda

ne skandira več časa

padlega globoko v meglice

za zdaj:)

lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
15. 06. 2011 ob 17:20

Še droben popravek:

s kančkom koketnosti

na kraju zlovšečnih znamenj

zatrepeta luna v ženski razsežnosti

trči v sedanjost

z rastjo plimovanja

zaiskri v sunku bolečine

nabita z mržnjo

med stoki zamrmra

v molk ujame krike tišine

ponikla za strmino zahoda

ne skandira več časa

padlega globoko v meglice

 

morda bi ne škodili presledki? :)

Lp, Lea

Zastavica

Zalka Grabnar

Poslano:
15. 06. 2011 ob 17:58

Živjo, Lea!

 

Kolk si pridna!

A misliš presledke kot kitice? Meni se ne zdi potrebno in tudi ne vem, kam bi jih umestila, saj se pesem bere na dah. Mogoče bi večjo jasnost dosegla že z ločili, če se ti zdi, da je vse preveč skupaj.

Poskusi oboje, pa boš videla!

lp,  Z.

Zastavica

Zalka Grabnar

Poslano:
15. 06. 2011 ob 17:59

Aja, pa naslov, ja, Zlovšečna dobi moj glas :)

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
15. 06. 2011 ob 21:59

Živjo Zalka:)

Najprej sem popravila naslov, tudi meni je daleč najbolj všeč Zlovšečna.

Sedaj lahko poskusim ločila in delitev na kitice. Mislim pa, da imaš prav, pesem se bere na dah. Pisala sem jo približno tako, kot hitro pesem, le da se nisem držala forme.

Zaenkrat popravim na zadnjo varjanto, potm lahko poskusim obe obliki.(seveda tu v komentarjih)

Samo, da vidim kako bo ispadlo, se bralo:)

Hvala za pomoč!

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
15. 06. 2011 ob 22:26

Pa poskusim:

Zlovšečna 

 

s kančkom koketnosti

na kraju zlovšečnih znamenj

zatrepeta luna v ženski razsežnosti



trči v sedanjost

z rastjo plimovanja

zaiskri v sunku bolečine



nabita z mržnjo

med stoki zamrmra



v molk ujame krike tišine

ponikla za strmino zahoda

ne skandira več časa

padlega globoko v meglice

 

še ločila:

 

Zlovšečna

 

S kančkom koketnosti

 na kraju zlovšečnih znamenj

 zatrepeta luna v ženski razsežnosti.

 Trči v sedanjost.

 Z rastjo plimovanja

 zaiskri v sunku bolečine.

 Nabita z mržnjo

 med stoki zamrmra.

 V molk ujame krike tišine.

 Ponikla za strmino zahoda

 ne skandira več časa,

 padlega globoko v meglice.

 

Naj napišem, da si z ločili žal nisem na ti. Trudim se in upam, da bo počasi bolje.

Seda bom skušala brat, bom videla kako bo .

Seveda bom vesela tvojega mnenja:)

Lp, Lea

 

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
15. 06. 2011 ob 22:28

Sama navijam za objavljeno različico, hitro pesem.

Kaj Misliš?

Hvala!

Lp, Lea

Zastavica

Zalka Grabnar

Poslano:
15. 06. 2011 ob 22:44

Lea, meni je všeč ta zadnja varianta. Ločila ti naredijo kratke predahe. A si to začutila?

Ne vem, če si to želiš, je pa poskus, kao pesem drugače zveni, če ima te drobne  zadevice vmes.

Moj vtis je tak, da kitice zagotovo ne dodajo pesmi kvalitete. Vprašanje je samo, ali čutiš pesem,  da dovolj drsi z ločili, ali pa jo le ta ovirajo. Odločitev je pa povsem tvoja, a veš, gre za droben detail in le avtor zazna, kaj mu je bližje.

Drugače se mi zdi pa, da je zdaj ta pesem narejena do konca.

Fajn je!

Lp,

Zalka

 

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
15. 06. 2011 ob 23:00

Hvala Zalka!

Bom še nekajkrat prebrala, potem se odločim:)

Se strinjam glede dodelave.

Lp, Lea

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
15. 06. 2011 ob 23:09

Res je dobra, tako z ločili.

Hvala Zalka, za ves trud, sem prav zadovoljna:)

 

Lp, Lea

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
16. 06. 2011 ob 14:44

Morda je čas, ko se moram lotit pisanja z ločili. Uporabljat se jih lahko naučim, le tako da jih uporabljam:). Učenje na napakah se najbolj prime.

 

Lp, Lea

Zastavica

Zalka Grabnar

Poslano:
16. 06. 2011 ob 20:20

Seveda, saj tako komplicirano pa tudi ni. Le strah je treba premagat. Napake pa delamo vse, zato imajo pa lektorji delo. Dajmo jim kruha :)))

Lp,

Zalka

 

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

Lea199
Napisal/a: Lea199

Pesmi

  • 14. 06. 2011 ob 21:52
  • Prebrano 1257 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 302.28
  • Število ocen: 9

Zastavica