razvlečena podoba dneva, tako vlažno sivega, da je postal v svoji
dolgočasnosti nedvoumno večen (vsaj verjela sem tako), se je vlekla
skozi besne špranje trenutkov, napolnjenih z vsem, kar obstaja
(samo, da je bilo to obstajanje nevidno, neotipljivo, nezaznavno,
neslišno, nedojemljivo, nedosegljivo, nestvarno, neverjetno - torej
obstajanja ni bilo?) in slinasto zaznamovala moj pohod po prozornih
ploščicah, ki so goljufivo varovale mravljinčaste podplate pred
zdrsom na blatni prsti. (no, imam podplate, torej vseeno
sem!)
ničesar, kar bi spominjalo na črtice žarkov, usmerjenih iz krožnice
sonca (kakor je to vedno narisano na otroških risbicah) ni bilo nad
(niti pod) mano. samo nek otožen mrzel dih mi je silil za vrat,
čutila sem ga in vedela, da je to sapica iz melodije neke oddaljene
pesmi, ki bi jo enkrat hotela napisati, pa se ni odločila
zame.
do konca (dozdevno) neskončnega pohoda je najkrajša fraza te
melodije gladila steklo tlakovcev, ki so bežali pod mano. lahko bi
bil tudi refren (ja, najbrž je bil pogoltnjen refren) pa ga je
razvlekla in stopila sivina, tako, da ga nisem smela več niti
posvojiti, še manj razumeti. in zdaj, ko čakam na rumeno okroglino
z risbice, vseeno mi je, kje se pojavi (lahko tudi v pozabljenem,
odmaknjenem razgledu) vem, da refren pesmi, ki me ne potrebuje, ne
bo nikoli (niti malo) moj.
Lidija Brezavšček - kočijaž