LAHKO BRANJE

To se je zares meni zgodilo, pa ne vem, če je tu pravo mesto za objavo.

Simpatična gospodična me v Piranu vljudno vpraša:

- "Ali mi lahko svetujete kako lahko branje?"

Prinesla sem ji Konsalika in nekaj podobnega. Da pač ne napenjaš možganov, za na plažo.

 - "Ne, ne", pravi ona, "lahko branje,,,,,, prosim, mojo babico bolijo zapestja!"          (?!??)

Majda Žvokelj

Bojan Foršček

Poslano:
02. 11. 2023 ob 18:37

Majda, vsekakor je bilo zelo zanimivo prebrati. Sem že sam razmišljal o tem, kakšna škoda, da na tem portalu ni umeščena tudi rubrika za anekdote. Sam jih imam kar nekaj.

Lep pozdrav,   Bojan

Zastavica

Majda Žvokelj

Poslano:
02. 11. 2023 ob 19:46

Je, a ne, Bojan? Tako zelo sem bila presenečena, da sprva nisem vedela, kaj naj ji dam. No, mislim, da sem ji dala Slovenske večernice, prelepe povesti so v njih , pa še - lahko branje so. 

Ja, spotoma ti povem še za enega čudnega kupca:

 - Dober da, imate porcelanaste šalčke?

 - Imam, velika izbira.

 - A moram kupiti komplet, ali lahko posamezno.

 - Lahko posamezno.

 - Ja, veste, ampak jaz šalčke ne rabim, zbiram le različne ročke.

 - ??!  ....... Ampak roč se drži šalčke, boste pač moral tudi njo vzeti ......

Prijeten večer ti želim, Majda.

Zastavica

miko

Poslano:
03. 11. 2023 ob 02:11

a to je mišljeno branje ob katerem se lahko zaspi, kljub bolečinam?

lp

Zastavica

Majda Žvokelj

Poslano:
03. 11. 2023 ob 07:29

Ne, Miko, razložila mi je, da težke knjige ( npr. 50 dkg) ne more držati v rokah, ker jo bolijo zapestja. Lep pozdrav!

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

Majda Žvokelj
Napisal/a: Majda Žvokelj

Aforizmi

  • 02. 11. 2023 ob 16:20
  • Prebrano 551 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 120.69

Zastavica

Imate vsaj eno nujno obvestilo! Želite pregledati obvestila?
Ste prepričani, da želite zapusti stran? Vse spremembe bodo zavržene!