Preplašeno je priletela,
se tresla in ihtela,
da je v strahu skoraj
glavo izgubila,
ko "norca s kitaro"
za vogalom je opazila.
Videl sem,
da se boji
nekih spačenih stvari,
potlej sem šel z njo domov,
jo uspaval in odšel.
Drugi dan spet zgodba ista,
spet s kitaro spaka tista,
sam sem se že mal’ smejal,
jo objel in odpeljal.
Je minilo nekaj dni,
njo še vedno on straši,
on, ta norec s kitaro,
ona skrita za omaro.
Tuhtal sem,
le kaj je z njo,
s to cmeravo jokico,
ki se vsak moment boji
dedca, ki kitaro v rok’ drži.
Čakal sem še 7 dni,
osmi dan pa rekel si:
Hitro grem ga poiskat,
mal’ pobarat, pokramljat.
Res,
za voglom vidim ga,
tega čudnega moža,
čuden, a povsem normalen,
s kitaro......genijalen.
Nisem ga nič spraševal,
glasno sem se z njim smejal,
on se režal je za stavo,
da bi šla skup’ na predstavo.
Nisva se nič več smejala,
tiho šla, malo kramljala,
v kino šla sva na predstavo,
da me butnilo je v glavo.
Bil je film,
groze poln,
poln nasilja,
malo spoln,
skril sem se kar za omaro,
on pa s čipsom je do
konca gledal film
NOREC S KITARO.
Treba je znati prepoznati genija ... lahko je Jack (The house that Jack built), lahko je pianist Glenn Gould ... norosti se bojimo, čeprav se v njej skriva marsikaj genialnega.
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Angel
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!