POMIVANJE VETRA


A si ga?

Kaj, zagrabu?

Ja.

Ma ja, držim.  Ti maš na svojem koncu?

Evo, zdaj pa ja.  

Hm, kr bo, dobra stvar.
Dve urci dela, pa sva fraj?

Ehh, jaa (???) ni ziher,
ampak recimo, tam nekje ...

Ti že veš, pa tut je odvisen
od čistil, baje.

Ja, res je, lahko maš najboljša,
pa se zajebeš.
S čistili je še težje, kot
če bi vreme napovedoval,
tko hitro spreminjajo navodila,
sploh zdej, ko je prek telefona.
Brez veze brat, maš potem občutek,
kot da si na borzi, ejga.
Lohk ga čist zapackaš!

Pa že res!

Dobr nama gre, dobre dve urce, kokr sm reku.

Pišem tri?

Pa ja, daj, še na čik nisva šla vmes,
pa tempo je bil hud.

No, zdaj pa ga kr ti spust.

A kr jest?  No, prov.

3,4,  ZDAAAJ!

U, matr, dobr je žvajznil mim!

Heh, ti ga pa tut pihneš. In to s prve.
Kalup si vzel?

Sem.

Saj, pa vseen ...  tut če ga ne bi,
saj veš: zagrabiš, pomiješ, pihneš -

in evo,
to ti je vsa umetnost.

Srečko Luštrek

DunjaPG

Poslano:
13. 08. 2021 ob 20:20

Kalup? Nobene romantike :-). Petkrat prebrala, vsakič z užitkom.

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
14. 08. 2021 ob 12:20
Spremenjeno:
14. 08. 2021 ob 12:33

o, 5x prebrano, čeprav ni romantike.  me veseli, to pa je EPP, madonca, saj bo treba novih števcev. :)))

me prav zanima, kaj si videla v pesmi, da je bilo v užitek ... o čem gre, pa to?

Zastavica

DunjaPG

Poslano:
14. 08. 2021 ob 14:01

Nič konkretnega, če me sprašuješ, če vem, kaj počneta. Vendar tipična debata dveh, ki sta si dovolj blizu, da jima je v veselje skupno pričakovanje nečesa, v kar niti nista zelo prepričana. Spomnilo me je na očeta, ki me je učil narediti vabo za ribolov; seveda bo prijela, samo tjale pod tisto jelšo morava vreči. Ob vsakem metu se je laks zapletel v njene veje. 

Ti seveda ne bi povedal, kaj si imel v mislih?

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
14. 08. 2021 ob 19:20
Spremenjeno:
14. 08. 2021 ob 19:21

Nič konkretnega?  Zanimivo,  človek bi pričakoval, da si imela vsaj kakšno malo konkretno predstavo v mislih, ko pa si že omenila nič romantike - napram kalupu.

Drugač ta pesem ni tako zelo hermetična, da se ne bi dalo ugotoviti, o čem gre.
Zakaj misliš, da ne bi povedal, v resnici povem že v sami pesmi, in to povsem eksplicitno.
Nikjer v pesmi pa ni nakazano, da bi se jima zatikalo to opravilo niti to, da ne vesta, kaj počneta,
še manj, da ne bi bila prepričana v rezultat. Sam absurdni naslov seveda ne napotuje na konkretno početje, ki je opis vetropralnice, ampak ga je skladno s tem treba jemat kot alegorijo (oz. namiguje na nekaj drugega). Česa, na kaj? Kot omenjeno, sem povedal. Glede na to, na katerem portalu smo, bi lahko tudi nekoliko zožil.
Ja, presenečen, da ti je všeč, glede na to, da, kakor berem, nisi navdušena nad prostimi verzi, in jih imaš celo za nekakšno potuho. Zakaj že?

Zastavica

DunjaPG

Poslano:
14. 08. 2021 ob 20:07
Spremenjeno:
14. 08. 2021 ob 20:08

Ajej, toliko tem, da bi skoraj bilo treba na kavo :-).


"... človek bi pričakoval, da si imela vsaj kakšno malo konkretno predstavo v mislih, ko pa si že omenila nič romantike - napram kalupu."

Romantika in kalup nista kakšen poseben pogoj za konkretno predstavo, po mojem. V tvoji pesmi me je bolj kot predmet navdušilo, kako si naslikal vzdušje in odnos med mojstrovalcema. 


"Drugač ta pesem ni tako zelo hermetična, da se ne bi dalo ugotoviti, o čem gre.
Zakaj misliš, da ne bi povedal, v resnici povem že v sami pesmi, in to povsem eksplicitno."

Tule berem nekaj kontradiktornosti; če bi povedal eksplicitno, ne bi bilo kaj ugotavljati, o čem gre.


"Nikjer v pesmi pa ni nakazano, da bi se jima zatikalo to opravilo niti to, da ne vesta, kaj počneta ..."

Dve urci dela, pa sva fraj?
Ehh, jaa (???) ni ziher,
ampak recimo, tam nekje ...
Ti že veš, pa tut je odvisen
od čistil, baje.


"še manj, da ne bi bila prepričana v rezultat."

U, matr, dobr je žvajznil mim! - OK, pogojno tole razumem, kot da nista bila čisto prepričana v tak uspeh. 


"Sam absurdni naslov seveda ne napotuje na konkretno početje, ki je opis vetropralnice, ampak ga je skladno s tem treba jemat kot alegorijo (oz. namiguje na nekaj drugega). Česa, na kaj? Kot omenjeno, sem povedal."

Prav, če tako praviš, nekateri bodo gotovo razumeli in kje piše, da bi morali vsi.


"Ja, presenečen, da ti je všeč, glede na to, da, kakor berem, nisi navdušena nad prostimi verzi, in jih imaš celo za nekakšno potuho. Zakaj že?"

Tudi sama pišem v prostem verzu, ljubezen je pa na strani forme. Poskusi še ti v formi. V svojih razpredanjih sem razlog za svoje trditve eksplicitno navedla. Ampak kje piše, da bi morali vsi razumeti :-).


Srečko (ali kdorkoli pač), poezija je povsod in vse, ljubeznivo muzo ti želim še naprej. 

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
14. 08. 2021 ob 21:26

Ajej? Ja čemu pa tarnanje, no?

Romantika in kalup nista kakšen poseben pogoj za konkretno predstavo, po mojem. V tvoji pesmi me je bolj kot predmet navdušilo, kako si naslikal vzdušje in odnos med mojstrovalcema. 

V nujnem nasprotju si romantika in kalup tudi nista. Ne samo po moje. Zato sprašujem, kakšno romantiko si pa imela v mislih, da bi vedel. Če misliš ustvarjanje izven kalupa, je to že neka predstava, ali pač lahko misliš romantiko brez vsake predstave o čemerkoli. Morda pa te romantika žene k pisanju izven kalupa, v prostem verzu?

Res, nikjer ne piše, da bi morali vsi razumeti, o čem gre, tudi zato tega tudi nisem rekel. Piše pa eksplicitno, a ti ni skočilo od oči do srca.

Če bi pozorno prebrala, bi videla, da je zatikanje omenjeno kot možnost, njima se ne zatika. Če rezultat ni povsem predvidljiv, to ne pomeni, da ne more biti presenetljvo uspešen. Tem podrobnostim si sama (za nazaj) napletla pretiran pomen in jim skušaš pridati neko težišče, ki jim ne pripada. To je podobno, kot da bi dva delala kosilo za 20 ljudi, pa bi se potem ti obesila na to, da nista od samega začetka vedela, kaj počneta in da ne vesta, če ga bosta skuhala, ker pač nista mogla povsem do potankosti predvideti vseh potrebnih drobnih korakov in korakcev. Teh zagat v pesmi ni.  


Sem šel še enkrat gledat temo O čem pisati, da vidim eksplicitno razlago, ko že praviš:

Poskusi še ti v formi. V svojih razpredanjih sem razlog za svoje trditve eksplicitno navedla. Ampak kje piše, da bi morali vsi razumeti :-).

In tam sem našel tole:

Hvala vsem za tole debato, ki sem jo šele zdaj našla. 

Če izhajam iz sebe, sta vsak kaj in zakaj odveč. Vse in kar tako. Ker to sem, se tako odzivam. 

Zapletam se bolj v kako in ta je večplasten; v formi (žal mi je za njimi in potuha sodobnim poetom je njih rahljanje), brušeno na sodobno kritiško oko (ker sicer se me ne sliši), zaprto (koga briga, kaj me žuli, jaz že vem), razgaljeno (čakajoč šakale, da razvlečejo moje drobovje)? Dilem še pa še. Ampak nikoli kaj in zakaj, vedno le kako.

 

Tu si navrgla tri reči. A to je to, al kako,  ta eksplicitna razlaga? To je vse (razpredanje??)?  Res vredno kakšnega čustvenčka.

Drugač pa ... glede načina pisanja, kakor tudi glede vsega ostalega: eno je, če jaz/kdorkoli
nekaj hočem, drugo pa, če ti misliš, da moram. 

Zastavica

DunjaPG

Poslano:
14. 08. 2021 ob 22:43
Spremenjeno:
14. 08. 2021 ob 22:45

Dragi Srečko, včasih se zanesem na občutek in zdaj mi pravi, da je bolje nehati. Tvoja pesem mi je še naprej všeč, čeprav ni šla dlje od oči. In forma mi bo še vedno ljubša od prostega verza, ne glede na modo v poeziji. Enega prijaznega čustvenčka ti pošiljam in ti želim, nikakor ne "hočem", lahko noč.

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
15. 08. 2021 ob 18:06
Spremenjeno:
15. 08. 2021 ob 18:09

En  lep dober dan, Dunja. Uh koliko prijaznih besed, pa dragi ... Sam jih ne rabim pogosto, ne vem, najbrž zato, ker ne pomišljam, da je treba poudarjati, da si nismo sovražni, če se ravno ne strinjamo.
Ni problema, tvoja stvar, če nehaš, jaz bom pa še par stavkov, ko pajaca v tej pesmi že govorita o ustvarjanju, tudi pesniškem. To določi zadnji verz - včasih puhlica ni le puhlica, in jo je treba dobesedno prebrati.  Njiju pa sicer ni treba povsem sveto jemat, imata pa nalogo, da morda napotita na razmislek o tem, kaj pa je tisti ustvarjalni veter, kako mu pristopiti, ga je sploh treba 'umivati', - če je že 'pravi' veter?
Ja, vsak po svoje, kakor mu ustreza, tako da, Dunja, piši, kakor ti občutki velijo.
Šel sem še na tvoj blog in prebral nekaj, da rečem, precej smelih in odebeljenih idej o tem, kako naj bi se poezija razvijala ipd. , ki jih po tvojih besedah potrjuješ, se z njimi strinjaš.

Bom kratek: prepričanje, da je razmah in podružbljenje pisanja v prostih oblikah, prehodna modna muha, potuha ipd.  ni samo bombastična ideja, ampak je v temeljih in z vseh možnih vidikov tudi povsem zgrešena.  _Jezik se je osvobodil že zdavnaj. Do tega ni prišlo zaradi kapric pesnikov, ampak nuje, da je lahko sledil neverjetnemu tempu spreminjajočega se sveta. In pesniki, ki so nekašen senzor in zrcalo teh sprememb, so in bodo v tej na novo odkriti svobodi izraznih možnostti še naprej veselo prihajali do sebe; in nekaj od tega se bo prekapljalo v svet, ki bo, upajmo, prav zato bolj prijazen. Na nek način vsakdo, ki se izuri v pisanju poezije odkrije in ne preneha odkrivati svojega  lastnega jezika, s katerim vzpostavlja stik s svetom in drugimi lastnimi govoricami. Nemogoče je zaustaviti,  zapovedovati ali si celo misliti, kam se bo usmeril razvoj pesniških govoric. Seveda je pri vse tem tudi polno balasta: golega dolgočasnega posnemanja, slepo sledenje trendom, ugajanje uredniškim politikam ... ampak trditi, da je zaradi tega zgrešen kar celokupni pojav razbohotenja sodobnih poetik, je spet strel v prazno. Ena kost z mesom: kaj pa pomen razločevanja med petjem in pesnjenjem? Ali pa o tem, kako muzikaličnost v pesmi prikrije žlobudranje in idejno praznino tudi v teh, sodobnih izrazih? 

Zastavica

DunjaPG

Poslano:
16. 08. 2021 ob 17:23

Čedalje dražji Srečko,

ja, nič, vsekakor se spodobi odgovoriti, še posebej za nekaj mesa :-). Ojej, čustvenček mi je ušel! Vsekakor upam, da te tole moje razpredanje res ne jezi, meni je najina debata prav v veselje. Še posebej zdaj, ko si namignil, da ni nobene sovražnosti posredi.

Petje in pesnjenje? Se hecaš? Muzikaličnost v uglasbeni pesmi ali v pesmi kot poeziji? Daj, razloži malo (spet :-)), če si pri volji. Mojstrstvo ni napisati pač neke pesmi v neki formi, mojstrstvo jo je napisati tako, da diha, zveni brez utesnjenosti, ukalupljenosti v formo. Še daleč sem od tam, sanjam pa, da jo nekoč ubesedim. 

Vidiš, tvoje lepe pesmi oz. pajacev, kot praviš, ne bi nikoli povezala s pesniškim ustvarjanjem. V dvoje? In pišeta tri? Plačano? To je vsa umetnost pa reče marsikdo, lahko tudi kuharica, ki pove svoj recept za vampe. Imaš seveda prav, lahko je puhlica, lahko je tudi kaj drugega.

Hvala, da si me spomnil na blog, že dolgo nisem nič napisala. Z Matjažem Jarcem se pa v pogledu na novodobno pesništvo res strinjam, kaj čem. In v tem ne vidim razvoja jezika, ampak vse kaj drugega. Jezik se seveda razvija, najbrž povečini nepredvidljivo, drži korak s spremembami v času, z novimi generacijami. Govorjen, pisan, razvoj ga spreminja na vseh ravneh. Pri pesnjenju v prostem verzu pa vidim zgolj rahljanje pravil, iskanje lažje poti. Kot vidiš, se ga ne izogibam. V prepričanju me utrjuje tudi lastna izkušnja; v prostem verzu gre lažje, npr. sonet pa znam obračati, klestiti, mrcvariti nekaj mesecev, tudi leto, na koncu pa še vedno ni tako briljanten, kot bi rada. Seveda, tudi one druge niso, pomembna razlika med enimi in drugimi je morda prav to, da ni ali pa ne poznam pravil prostega verza. Sonet pa dobro in takoj slišim, če je lesen. 

Mimogrede; misliš, da je bilo kdaj toliko pesnikov in "pesnikov", kot nas je danes? Ne mislim na absolutne številke, tako v odstotkih recimo.

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
18. 08. 2021 ob 11:08
Spremenjeno:
18. 08. 2021 ob 11:11

Samo, da ne bo inflacije prijaznosti, Dunja. To se prerado hitro zgodi.

Hm, in o ‘sovražnosti’ nisem namignil zaradi sebe, ker mi ni treba, če me prav razumeš.
...............
Petje in pesnjenje? Se hecaš? Muzikaličnost v uglasbeni pesmi ali v pesmi kot poeziji? Daj, razloži malo (spet :-)), če si pri volji.

Povsem jasen sem bil, da mislim najširše s tem vprašanjem, se citiram: Ena kost z mesom: kaj pa pomen razločevanja med petjem in pesnjenjem? Ali pa o tem, kako muzikaličnost v pesmi prikrije žlobudranje in idejno praznino tudi v teh, sodobnih izrazih?  
Ti  pa me,  v zvezi z vprašanjem, sprašuješ po neki neobstoječi dilemi.
Ne razumem, kaj naj bi se hecal s tem v zvezi oz. kaj ti je smešno.? Če ne vidiš tega razločka,, kje si potem videla ‘meso’?  Ne vem, če sem pri volji, pa ne zato, ker se o tem ne bi hotel pogovarjati, ampak, ker je tema obsežna in zahteva drug okvir. Jah, ne morem pa glodati namesto tebe, niti ti vsiliti pogleda.
..............
Vidiš, tvoje lepe pesmi oz. pajacev, kot praviš, ne bi nikoli povezala s pesniškim ustvarjanjem. V dvoje? In pišeta tri? Plačano? To je vsa umetnost pa reče marsikdo, lahko tudi kuharica, ki pove svoj recept za vampe. 

Kaj za vraga si pa tule pridelala? O čem ti to v odebeljenem tekstu. Vprašanja so nejasna.
Se ti pesem po kakšnem čudežu prikazuje kot oris realnosti? Morda celo moje, te moram vprašat,
vsaj iz previdnosti? Če je tako, smo spet priča izletu smer dol, ampak ne gre za vodnjake.
Plačano?  I n pišeta tri?,  Wtf, kaj, od kje (ti) to?

Naslov pesmi tule ni za okrasek, ampak vodilo za branje. Ne, ne more pesem govoriti o vampih in kuharicah, če ima naslov Pomivanje vetra. Nemogoče branje, tebi je žal uspelo ali pa se, žalibog, sprenevedaš. Pesem je treba brati kot izmišljijo, ta dva lika kot povsem fiktivna, kot že rečeno, absurden naslov, absurdno opravilo. Človek bi na pesniškem portalu od bralcev pričakoval malo več smisla za metaforično dojemanje, da se ne bere dobesedno, recimo, ampak ...

No, oksimoronska besedna zveza o pravilih prostega verza je pa tudi mene namuznila.
Duende, duende je ‘’pravilo’’, če se skličem na Lorco - nekaj kar gane in ima idejo,
h kateri se vračamo in jo, recimo, lahko vtaknemo v mape (ne)smisla.

Ne vem, Dunja, jaz ti želim, da bi ti kdaj tudi ob branju (npr. kakšnega Šalamuna) njegov jezik vzcvetel, postal živo brbotanje, drget, ki gre skozi telo, in da bi si rekla - u bemtiš, to je to, zdaj ‘’razumem’’. Ker po tvojih mnenjih v zvezi s tem, bi si upal staviti, da te še ni doletela tovrstna  milost.

Je pa tko - resnično me zelo čudi, od kje prepričanje, da se s pojavom množičnosti in svobodnimi izrazi pisanja ruši in napada tradicionalne oblike. Ljudje pišemo kot čutimo, vsaj naj bi bilo to pravilo, če ne gre za blefiranje. Kot da bi obstajala neka sistemska sovražnost. Ljudi sicer ni moč prisiliti, kaj bodo brali, ne kaj se bo promoviralo v revijah ipd. ...
Tako da, mimogrede, jaz nimam bombastičnih idej, da bi se moralo tradicionalne oblike parkirati v bunkerje, a glej ga zlomka, z ''nasprotne'' strani, pa velikokrat naletim na tarnanje o nekakšni destrukciji le teh.  To igranje žrtev se mi zdi prav smešno, ker je tako zelo brezpredmetno.
...........

Mimogrede; misliš, da je bilo kdaj toliko pesnikov in "pesnikov", kot nas je danes? Ne mislim na absolutne številke, tako v odstotkih recimo.


No, saj sem omenil, da se je pisanje poezije razmahnilo in podružbilo. V relativnem in absolutnem merilu, glede na število izdaj p. zbirk ... , mislim, da je to precej očitno, zato vprašanje odvečno ... ampak kam meriš s tem oz. kaj misliš, da se da sklepati iz tega - nasploh in morda na še kaj z ozirom na tole najino debato? 

Zastavica

DunjaPG

Poslano:
18. 08. 2021 ob 12:20

Samo, da ne bo inflacije prijaznosti, Dunja. To se prerado hitro zgodi.

Prav mogoče, prijaznosti ne planiram, ampak je sama po sebi umevna, če debata teče v prijaznem tonu. Ni pa premica, da ne bi imela mej. 

Povsem jasen sem bil, da mislim najširše s tem vprašanjem ... / Jah, ne morem pa glodati namesto tebe, niti ti vsiliti pogleda. / Če je tako, smo spet priča izletu smer dol, ampak ne gre za vodnjake. / Wtf, kaj, od kje (ti) to? / Nemogoče branje, tebi je žal uspelo ali pa se, žalibog, sprenevedaš. / Človek bi na pesniškem portalu od bralcev pričakoval malo več smisla za metaforično dojemanje, da se ne bere dobesedno, recimo, ampak ... / Ker po tvojih mnenjih v zvezi s tem, bi si upal staviti, da te še ni doletela tovrstna  milost. / To igranje žrtev se mi zdi prav smešno, ker je tako zelo brezpredmetno.

No, želim ti, da ohraniš to gotovost vase in še naprej verjameš, da si tako jasen/metaforičen, da je vse jasno. Od pesnikov, ki berejo Šalamuna in pojasnjujejo, da je metafora zdaj metafora, zdaj dobesedno branje, zdaj puhlica ... bi vsekakor pričakovala vse kaj drugega. Na koncu se strinjam s teboj predvsem, da: 

Ne vem, če sem pri volji, pa ne zato, ker se o tem ne bi hotel pogovarjati, ampak, ker je tema obsežna in zahteva drug okvir.


Zastavica

afrokinetika

Poslano:
19. 08. 2021 ob 18:10
Spremenjeno:
19. 08. 2021 ob 18:11

V hermetičnem okolju lahko pesem ponudi pararelo, ki jo bralec najde po svoje. Naslanjati se na neoporečne predstave vloge besede bi pomenilo kaotično vlogo presežkov in figur besedotvorja, nemara celo razpad, skozi razvoj poezije, vseh elementov tvorjenja besedil, najsibo pesmi.

Res je pesem lažje brati ob neizpodbitni legendi, ki hkrati dokazuje slehrno rabo neopredeljenih in nevpisanih mest med besedami.

Tako lahko sestavljamo filozofske skelete pri čemer se zavedamo, da besedi vlogo pripisuje izbira le te ob določenem pogoju, da to in točno to podoživlja v pesmi izbran red in s tem opredeljuje polja, ki jih pesem potrebuje , ali zaradi ritma, rime, moči metafore itd.


tako, da

poezija ostaja v domeni nedoločljivega v naprej.


Ni poanta primerjalnost in s tem sidranje v znane tokove.


kako, da Akropola v Atenah deluje kot klasicistična podstat, ko pa danes obiskovalci ruševine ne bi znali postaviti v razmerja sloga in likovno arhitektonskih zakonitosti, kljub temu, da so plod razvoja.

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
20. 08. 2021 ob 01:58
Spremenjeno:
20. 08. 2021 ob 02:58

@Dunja

Gledam te mentalne kable, zglobe in besede, pa mi spet nič  vkup ne sede.
(Iz pesmi naslovom Kurčlus)

No, želim ti, da ohraniš to gotovost vase in še naprej verjameš, da si tako jasen/metaforičen, da je vse jasno.

Viš, spet se moram še malo ponavljat in citirat, da nečesa nisem rekel ali mislil.
Torej: nikjer nisem rekel, da bi morali razumeti vsi, da je vse jasno itd.
Jaaaa?
In to sem še posebej poudaril.  Ti pa spet podtikaš isto lajno in pomešnjavo. No, bolje rečeno, poskušaš podtaknit.

 
Rekel sem pa, da ni tako nejasno, da se je ne bi dalo razumeti.  
To dvoje ni isto!

Kar vseskozi počnem  je  v bistvu ravno nasprotno - - skušam pojasniti,
kako pesem deluje, kam v njej pes taco moli ipd. .  ko sem bil že ravno soočen z zgrešenimi poskusi interpretacije. Zdaj ne vem, al sem padel z Marsa, ali govorim kitajsko, ampak predvidevam in ponižno upam, da so nekomu, ki ni bos ali ne hodi v pancerjih,  moji poskusi videti čisto nasprotje tega, da mislim, da je vse jasno ?!? blink. Ni pa to nujno prijetno opravilo, če te nekdo vpraša tole:
V dvoje? In pišeta tri? Plačano?   Pa se potem, kot avtor vprašam, iz kakšne čudnovate pozicije se to lahko poraja? ?!? klik.? Jasno, da je potem pesem nedosegljiva v smislu razumevanja - navkljub predhodnim razlagam. In seveda - meni kot avtorju je pesem povsem jasna, saj sem jo napisal, in jo zato lahko z vso gotovostjo suvereno razlagam.

Za vse besede, ne samo metafore, je možno, da delujejo - odvisno od konteksta - na najrazličnejše načine, ki so si lahko navidez in navzen celo nasprotujoče. Celotna pesem lahko deluje kot metafora včasih. Šalamun bi se gotovo strinjal, nima pa to nobene vzročne zveze z njim.  In ja, verjemi, Dunja, da po izpričanem nisi v nobeni poziciji, da meni  karkoli prisojaš. Je tudi on v prostem verzu iskal lažje poti? Škoda, da je preminul, pravil svojega prostoverzenja nam pa ni zapustil, hahaha. Ne morem, da se ne bi smejal.

Ta ti je tudi močna, da se strinjaš, da


Ne vem, če sem pri volji, pa ne zato, ker se o tem ne bi hotel pogovarjati, ampak, ker je tema obsežna in zahteva drug okvir.

Zanimivo, ker tema, o kateri naj bi se šlo, je odnos/ razlikovanje med petjem in pesnjenjem. Kar se ti je zdelo smešno, odzvala si se z vprašanjem, če se hecam.

Ne, se ne, samo smešno se mi zdi, da se strinjaš z drugim okvirjem, teme same pa ne
detektiraš.  Evo, naj izdam, v tej pesmici nisem pel, to pesem sem napisal.

In čisto za konec - - - to, kar si naredila, da si moje besede,  ki so bile del argumentacije,
iztrgala iz kontekstov in jih spakedrala v besedno tvorbo zgoraj, je svojevrstni, izjemni dosežek, je pa treba prejšnjo besedno zvezo jemati z diametralno ironijo. Je bil pa na nek način iskren. Pohvale.

Zato tule, v tem koordinatnem sistemu, bo kar game over. 

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

Srečko Luštrek
Napisal/a: Srečko Luštrek

Pesmi

  • 13. 08. 2021 ob 09:50
  • Prebrano 780 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 37.88
  • Število ocen: 2

Zastavica