Recikliram vseživljenjske partnerje - tabloide, reklame, revije, plačane položnice, prazne pločevinke Heinekena pa spet plastiko Dr. Schär - a. Zatopljen v tisk supervizije na delovnem mestu - med koraki - sredi ulic izvajam hojo in listam strani o vlogi multidisciplinarnega sodelovanja v zdravstveni in babiški negi.
Tak čas - digitalno preoblikovan, ovalno lep, sijoč, misteriozen. Idealen za celovito transformacijo kulture. Takega najdem tudi v kupu medijskega gnoja.
In svet se prodaja, vsak dan znova, in znova - in spet - in vnovič. Trži svoje storitve. Ponuja ponujene izdelke za lokalno ali občo nameno. Predstavljajo se nam celovite rešitve - individualizacija na vsakem spomladanskem popku. Plan je kakovosten, vizija prodorna le izvedba se često sfiži. In potem se išče tuja odgovornost.
In po žepih se kotalijo
Teoretiki zarote, papirnata skopocala in dobri marketingerji laži.
Virusi,
virusi,
virusi
na dveh nogah. Vsak je zgodba zase s skupnimi temelji. Erjavec je odstopil in v stranki NSi ima Novakova več jajc kot Matej. Prevzame me misel.
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Jernej Jager
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!