Včasih občutiš vse hkrati.
Na srečo trajala le neznaten hip.
Takrat so z vseh strani vse strani prave,
kot si vedno v središču neskončnega vesolja.
Končnost podarja začetkom misel,
a čas se v počasnem posnetku vedno znova poslavlja.
Edinole, ko je seciran na Planckove rezine,
nanizane drugo ob drugo, nevedoč zase,
takrat mnogokrat izgineva s prostorom.
Vsaka plast ima svoj red, znan le sebi.
Kaos iztirja s stalnim voznim redom.
Stojiš na vmesni postaji in vate zeva prostor,
pozdravi te z naveličanim gibom obraza,
kot da bi bog zamujal k prvemu obhajilu.
Pred vstopom te križišče prekriža s cilji,
poti so v nogah prepletene vezalke smeri.
Vstopiš naprej.
Za teboj zamuda.
Ne njej poseda prihodnost,
neučakana izpolnitve,
cepeta na mestu, glasno jeclja nesmisle
z bolestno paranoičnim nasmehom.
Ena klofuta po levi strani je dovolj,
da opaziš lepoto desne.
Od vključno četrte kitice naprej sem mi zdi pesem bistveno boljša kot na začetku, menim, da je začetek preveč splošen, sploh prvi verz. Namesto dnevniškega (direktnega) zapisovanja občutij, mislim da bi se splačalo poiskati metafore. Poezijo dojemamo tudi intuitivno, s podzavestjo in ona čuti samo slike, ne pa pojmov. Upam, da je moj komentar lahko kaj v pomoč oziroma razmislek.
Lp
Se popolnoma strinjam, včasih pač pisanje prinese neposrednost, ki seveda ni tako zanimiva. Bom pesem še popilil v smislu metafor in intuitivnega. Hvala za spodbudne in dobre besede, predvsem pa cenim argumentirane nasvete. Hvala!
Lep pozdrav Dare
Popiljena. Hvala za nasvet. Meni je boljša tako.
Lep pozdrav
Dare
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Dare Gozdnikar
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!