Forum

11. PESNIŠKI TURNIR

Pozdravljeni, posredujemo vam razpis za
11. NAGRADNI NATEČAJ ZA NEOBJAVLJENO IZVIRNO PESEM IN NASLOV »VITEZ/VITEZINJA PESNIŠKEGA TURNIRJA«

Založba Pivec razpisuje natečaj za najboljšo izvirno neobjavljeno pesem, na njem lahko s po eno pesmijo, ki ne sme biti daljša od 60-ih verzov, sodelujejo vsi v slovenščini pišoči pesniki, stari vsaj 16 let. Avtor, ki bo poslal več pesmi ali predolgo pesem, bo izločen. Žirija, v kateri bodo poznavalci sodobne slovenske poezije, bo izmed sodelujočih izbrala štiriindvajset najbolj uspešnih avtorjev. Ti se bodo konec marca 2011 pomerili na dveh polfinalnih Pesniških turnirjih predvidoma v Celju in Novi Gorici. In sicer tako, da se bo polovica od izbrane štiriindvajseterice pomerila v enem, druga polovica pa v drugem kraju. Na obeh polfinalnih turnirjih bo strokovna komisija izmed dvanajstih pesmi izbrala štiri, dve pa občinstvo z glasovanjem, kar pomeni, da bosta tisti dve pesmi, ki bosta prejeli največ glasov občinstva ob štirih izbranih s strani komisije, napredovali v finale. Dvanajst izbranih pesnikov bo v soboto, 16. aprila 2011, s svojimi pesmimi, ki jih bodo sami interpretirali, sodelovalo na »11. PESNIŠKEM TURNIRJU« v Mariboru. Strokovna komisija bo izbrala VITEZA/VITEZINJO PESNIŠKEGA TURNIRJA 2011, ki bo prejel(a) diplomo, knjigo in denarno nagrado v znesku 500 €. Svojega nagrajenca pa bo izbralo tudi občinstvo. Vseh 12 finalnih pesmi bo objavljenih v zborniku in literarni reviji Rp./Lirikon21.
Avtorji naj svojo pesem pošljejo na naslov Založba Pivec, Krekova 13, 2000 Maribor, s pripisom PESNIŠKI TURNIR 2011, najkasneje do 15. februarja 2011. Pesmi naj bodo podpisane le s šifro, v posebni kuverti, prav tako označeni s šifro, pa naj bodo avtorjevo ime, priimek, naslov, elektronski naslov in telefonska številka. Strokovna komisija bo 10. marca 2011 objavila imena štiriindvajsetih izbranih avtorjev na spletni strani Založbe Pivec (http://www.zalozba-pivec.com) in v nekaterih tiskanih medijih. Dodatna pojasnila dobite na [email protected] ali po telefonu 02 250 08 28.

Založba Pivec

< 1 2 3 4 5 6 >

02. 04. 2011 ob 11:56

Čestitke Alenki in tudi ostalim!:)
lp, adisa

Luna

02. 04. 2011 ob 12:43

Večer je bil zabaven, lep in sproščen (če odmislim svojo tremo). In prav dobro je bilo, ko so nas kot zadnjo trojko skupaj povabili na predstavitev.
Marko, lepo, da sva se spoznala :-)

Hvala za čestitke!

Maribor vabi :-)

lp, Luna - Alenka

02. 04. 2011 ob 13:55

Alenka, hvala enako :) Itak je bila naša trojka najboljša :) A ne, Sigi;)
Res je bilo fajn in končno sem spoznal nekaj pesemsijevcev v živo.
No tudi jaz sem imel tremo in čisto suha usta pred samim nastopom, a je nato pesem čudežno privrela in mi zvabila solze v oči kot ob času njenega rojstva. Zadovoljen sem s svojim prvim pesniškim nastopom:) Hvala za dobre želje.

Držim pesti za vse tri naše gracije v finalu :) !!!
Ne vem še, če bom lahko v živo;)

lp, mezopotamsky - Marko

Žiga Stopinšek - Sigi

02. 04. 2011 ob 17:53

Moram rečt da je bilo res zabavno in dobro narejeno, zato me lahko bodoči turnir pričakuje. :)

Še enkrat čestitike vsem sodelujočim in še posebej finalistom!

Lp

Ana Porenta

urednica

02. 04. 2011 ob 20:37

Zdaj pa še uradno sporočilo Založbe Pivec, ki ga lepim sem:

V IGRI ZA NASLOV VITEZ POEZIJE ŠE 12 PESNIKOV

Na drugem polfinalu Pesniškega turnirja smo dobili še preostalih 6 finalistov v izboru najboljše neobjavljene izvirne slovenske pesmi v tekočem letu.

Na Pesniškem turnirju, ki ga organizira Založba Pivec iz Maribora in letos poteka že enajstič, se »tekmovanje« bliža vrhuncu, izvedena sta bila oba polfinalna turnirja in v igri za naslov vitez/vitezinja poezije, denarno nagrado 500 € in kovano vrtnico ostaja še 12 pesnikov.

Na drugem polfinalu Pesniškega turnirja, ki se je odvil v petek, 1. aprila 2011, v Muzeju novejše zgodovine v Celju se je z interpretacijami svojih pesmi pomerila še druga dvanajsterica od skupno 24-ih polfinalistov, ki jih je na anonimnem natečaju izbrala strokovna žirija v sestavi Danica Križanič Müller, Lidija Gačnik Gombač, Barbara Korun in Josip Osti.

V Celju so se s svojo pesmijo predstavili: Tanja Alkvaič, Nina Bizjak, Matjaž Brulc, Katja Gorečan, Alenka Kveder, Breda Pugelj, Ifigenija Simonović, Marko Skok, Žiga Stopinšek, Denis Škofič, Martin Vouk in Ksenija Krstić (ki pa je nastopila kar preko video posnetka, zaradi zapletov pri potovanju iz tujine v Slovenijo).

Na sproščeni prireditvi, ki sta jo povezovala avtorica projekta, Zora A. Jurič, in urednik Založbe Pivec, Nino Flisar, je uvodoma v imenu gostitelja in soorganizatorja prisotne pozdravil dr. Tone Kregar, sledil je pogovor s prvim literarnim gostom Zoranom Pevcem, vitezom Pesniškega turnirja 2006, ki je spregovoril o svojem pesniškem ustvarjanju. Nato se je turnir začel, dvanajsterica pesnikov je bila razdeljena na 4 trojice, s katerima sta moderatorja pokramljala, nato pa so se z interpretacijo svojih pesmi predstavili občinstvu. Iz leta v leto se kvaliteta interpretacije pesnikov izboljšuje, saj je tudi sam nastop pomemben pri uvrstitvi v nadaljnje tekmovanje, še posebej, ker o pesmih glasuje tudi občinstvo, ki tako izrazi svoje mnenje o izbrani poeziji in izbere svoje finaliste. Prireditev je z glasbenimi točkami popestril harmonikar Zmago Štih, nekje na polovici je bil tudi pogovor s članicama žirije Lidijo Gačnik Gombač in Danico Križanič Müller, ki sta spregovorili o poeziji prispeli na letošnji natečaj in izboru, osrednji literarni gost pa je bil Josip Osti, ki je v pogovoru predstavil svoje poglede na poezijo in pesniški jezik. Strokovna žirija je po svoji presoji izbrala 4 finaliste, to so Tanja Alkvaič, Ksenija Krstić, Alenka Kveder in Martin Vouk. Dva pa je z glasovanjem izbralo občinstvo, največ glasov je dobil Nina Bizjak za pesem Krožim po Facebooku in s tem postala zmagovalka celjskega polfinala, ob njej pa je bil v finale izglasovan še Denis Škofič.

16. aprila bo v Slovenskem narodnem gledališču v Mariboru finale Pesniškega turnirja 2011, na njem bo strokovna žirija podelila naslov vitez/vitezinja poezije, prav tako bo svojega zmagovalca z glasovanjem izbralo občinstvo. Literarna gosta bosta lanskoletni vitez Franci Novak in Vinko Möderndorfer, glasbeni gost pa Janez Škof.

Finalisti Pesniškega turnirja 2011 so tako: Tanja Alkvaič, Nina Bizjak, Nada Kavčič, Iztok Kodrič, Ksenija Krstić, Alenka Kveder, Ida Semenič, Vesna Spreitzer, Mitja Šegina, Denis Škofič, Rok Vahter in Martin Vouk.

Čestitke vsem, ki ste pogumno nastopili v polfinalnih srečanjih - priti med 24 izbrancev ni mačji kašelj. Še naprej držimo pesti za Pesem si ekipo! Z vami smo.

Lp, Ana

Gregor Grešak

03. 04. 2011 ob 22:04

V veselje mi je bilo spoznati našega Mezopotamskega, pa tudi druge pesnike in pesnice, ki so se večera udeležili. Kot vedno, sem naredil nekaj foto vtisov.
Tole je naša triperesna deteljica:
Na turnirju v Celju
Vse fotografije pa so na voljo tukaj:

07. 04. 2011 ob 02:00

Gregor,
tudi meni je bilo v veselje te spoznati in te fotke so prav fajn ratale :)

Z veseljem bi si pripopal eno na "škrbino" na moji strani, samo ne vem ali trpečo ali veselo, če bi znal in če bi spoh smel ;)

Sicer pa se vidimo drug teden v gledališču, če bo vse po sreči :)

pozdrav od Marka S. - mezopotamskega

Gregor Grešak

07. 04. 2011 ob 08:10

Aha :)

Ja, fotke so prosto dostopne pod pogoji Creative Commons, torej brezplačne za nekomercialno rabo pod pogojem, da se navaja avtorstvo.
Postopek je pa skoraj klasičen: klik z desno tipko->flicker predlaga različne velikosti->izbereš željeno velikost->še enkrat klik z desno tipko, tokrat dobiš klasičen meni, kjer izbereš Shrani sliko kot ... in to je vse.
Veliko veselja!
Gregor

Legy

15. 04. 2011 ob 14:59

Adisa, Luna in Nemo - vso srečo ju3 in prijeten viteški večer vam želim! Korajžno! :)

Lp, Legy

15. 04. 2011 ob 16:19

Hvala Legy, se mi je kar zdelo, da se bo kje zataknilo, upam, da bomo rešili varstvo mojih princesk.
"kot iz aviona
na svet je skočil
mali Jona"

Danes sem 4. nona, po 3. puncah smo dobili fantka, juhuhu:)))
lp vsem, adisa

Lea199

15. 04. 2011 ob 16:45

Čestitke kar tu nona Adisa,
malemu veliko lepega na poti, ki jo je začel danes.:)

Vsem trem Adisa, Luna in Nemo - vso srečo v Mariboru:) Držim pesti.

Lp, Lea

15. 04. 2011 ob 18:33

Čestitke, Adisa!
Mislim, da mi bo ratalo jutri priti v živo navijat za vse tri :)
Le upam, da najdem nekoga, da me pripelje domov.
Lp, mezopotamsky

murka

15. 04. 2011 ob 19:10

Adisa, dvojne čestitke!
Nemo in Luna, bravo, bravo!

Vse tri ste se že zavihtele na konja! Tako vas vidim!
Lp, murka

Luna

15. 04. 2011 ob 19:31

Hvala vsem za podporo in želje, poročilo sledi!
Marko, super, če prideš.
Adisa, Nemo... me se zagotovo vidimo! Če imate kakšnega odganjalca treme odveč, se toplo priporočam.
Adisa, čestitke za vnuka.

lp, Alenka

15. 04. 2011 ob 19:55

Mezapotamsky hvala, od kje pa si ?Če bom šla, bo prostor:)))

Murka, hehe, jaz sem že itak dolgo na tistem lesenem hikonjičku, je čisto v redu, hvala ti!

Luna, ne skrbi, ti boš imela podporo v polni luni, ki se bliža, uf, moja trema je pa grozna, upam, da se vidimo in hvala za čestitke,
prav tako tebi Lea199, skoraj bi te pozabila, ja, danes je pač pester dan:)
lp vsem, adisa

Jure Drljepan (JUR)

15. 04. 2011 ob 20:07

Srečno punce.
Pri sosedih tvojega brega bomo ob istem času
imeli centralno literarno-glasbeno prireditev
v kulturnem domu Španski borci v Ljubljani.
Držim pesti za vas.

JUR

16. 04. 2011 ob 01:30

Evo sigurno pridem, v teatru sem predal posle.
In se odpravim z vlakom razbijat tremo in držat pesti za našo trojico.
Za nazaj do Ljubljane pa se bo že našla kakšna dobra dušca, da me vzame s sabo, mogoče celo Adisa;))
Adisa, drugače pa sem iz ilirskobistriškega konca doma.
Alenka itak bo super:))

pozdrav vsem, Marko

Lucija Lotus Mlinarič

16. 04. 2011 ob 01:32

Držim pesti za naše. Pokažite danes, kaj je poezija! ;)

Ana Porenta

urednica

17. 04. 2011 ob 09:17

Bravo, Ida, Alenka, Nada, naše punce, bile ste izvrstne! Tako se bere in pesni in pripoveduje pesmi! Na taki svečani in gala prireditvi na trenutke požgečka v žlički še tiste, ki samo poslušamo, kaj šele tiste, ki nastopite!

In še ena novica: Nada Kavčič - Nemo je letošnja vitezinja po izboru občinstva! Iskrene čestitke.

Vsem trem želim veliko navdiha in novih pesmi!

Ana

Lea199

17. 04. 2011 ob 09:25

Čestitke Nadi Kavčič - Nemo:)

En velik bravo tudi Idi in Alenki:)