FONEMENOLOGIJA

.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

bbbbbbb

c

čččččč

dddddddddddd

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

gggggg

hhhhhh

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

jjjjjjjjjjjjj

kkkkkkkkkkkkk

lllllllllllllllll

mmmmmmmmm

nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

oooooooooooooooooooooooooooo

ppppppppp

rrrrrrrrrrrr

ssssssssssssss

šššš

tttttttttttt

uuuuuuu

vvvvvvvvv

zzzzzzzz

žžž

.

brez premorov in zamolkov

brez zajetij in zapornic

brez prekinjenih sledi

jo slišiš

kot jo slišim

v zvočnih zamahih

odpira vseenost zavesti

preplavlja

nedojemljivo

zakrčenost razuma

vem zanjo jaz

jo slutiš ti

ko ti jo mrmram

na sence na ramo

se prepoznaš

dragi moj

med nama

so bili presledki

zgodbe

kako globoko

odzvanja nekaj nekaj

nekaj v meni

ko se skozi zaris telesa

s svojo pesmijo

prelivaš

 vvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Jupiter! Silvana Orel Kos

Ana Porenta

urednica

Poslano:
01. 09. 2014 ob 18:25
Spremenjeno:
01. 09. 2014 ob 18:26

Zanimivo, namerno, a ni f vrstice (ker je prva črka naslova)? Pesem mi je zelo všeč (v drugem delu), ne najdem pa (še) povezave med abecedno - strukturo (?), ki jo je težko brati in drugim delom pesmi - (za zdaj) vidim le oblikovne, ne tudi pomenske / simbolične  ... povezave. Razsvetli me. 

Lp, Ana

Zastavica

Talitha Jaguar

Poslano:
01. 09. 2014 ob 19:32
Spremenjeno:
01. 09. 2014 ob 19:42

Pozdravček, Jupi!

Luštno je drseti navzdol in navzgor po prostorskem zapisu glasov; ko še enkrat sestopam s pogledom iz zvoka v pomen se mi najprej izlušči

                                          ENOST

ki nam jo nudi daljšanje in krajšanje zapisa glasov, slišim, pesem v njej življenje, zelo  simpatično :):D... dveh, ki sta iz simbolov združena v eno:

 Mi-dva- zapisa - v prostor-času si dajeva pomen in se osmisliva v eno.

Kam je izginil f.. ;-)--mislim, da se ni šel zob za zob, temveč okleva ali bi navihanec veter v njem najprej požgečkal spodnjo ustnico ali sekalca ali bi storil morda še kaj bolj romantičnega in se edini med svojimi brati in sestrami kar po egipčansko združil v eno.

Vedno nekaj umanjka, vsakemu vedno nekaj umanjka... od tod hrepenenje po izpolnitvi, osmislitvi... k priklicu našega prijatelja .... ffffffffffff-ja, da se iz ne- fonemenologije formira kot feniks iz "prst-i" v pojavni svet  F-JA, morda tudi na način otroka, ki s prstom pokaže na nekaj in reče TO je F-ENOMENOLOGIJA drugače bi bil-a BOŽANSKO -BOŽANSTVO - POPOLNOST (zvočna podoba fonemenologija in fenomenologija je tako privlačno glasovno zamenljiva, da se nam že ob branju naslova zaplete možganski jezik in prebere fenomenologija ( :D --- Zelo, kul in inspirativno, ne vem kako to, ampak šiba mi svetlobno hitro danes... navdihujoče, zares Jupiter!!!    

Vseh "ugankarsih" igrivih pomenov je veliko in seveda tudi pravil, ki si jih gledalec/bralec, poslušalec/ notranji/zunanji  mrmralec lahko izmenjaje odpre, zašumi, zazveni, le te odpoljubi "na svojem nebu"...

... najprej potujem počasi navzdol, lahno preskakujem, igrivo, narahlo, a ne vmes in nazaj, pogled drsi navzgor, preskakuje, ker mora, taka je narava leta lesenega konja, onomatopoičen "hi", se bazično ne razdvaja in pri skakajočemu iskremu konjiču začuda ne skače... a konjiček praši prhko prst iz katere vse izhaja, v katero se vse vrača, bacek na klopi je morda v škatli ali ga ni, morda je muc, ki prede mrrr mrrr, čebelica leti zzzzzzzzzzzzz žžžžžžžžžžžžžž

nekaj se lahko celo

♥♥vnammmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:):D


LP, Talitha Jaguar


 

Zastavica

Jupiter! Silvana Orel Kos

Poslano:
01. 09. 2014 ob 20:01
Spremenjeno:
01. 09. 2014 ob 20:09

Ana, najlepša hvala za vprašanje. Ja, treba (se) je tudi vprašati. In da v čakanju na odgovor/v odlašanju odgovora pustimo dvomu, da zatrepeta v iskanju simbolnega pomena: "Vedno nekaj umanjka, vsakemu vedno nekaj umanjka... od tod hrepenenje po izpolnitvi, osmislitvi... k priklicu našega prijatelja .... ffffffffffff-ja" Talitha Jaguar, tako (so)zvočno razmišljaš, da mi smehec na ustnicah ne da, da bi to hrepenenje po osmislitvi zreducirala na Razlago. Ali je bralcu dovolj, da pesem vidi z operativno-kreativnega vidika, ki ga razpoznava/ponuja Talitha? Prav rada bi pesem doživela kot bralec, ki še ne ve, kako so povezani naslov, prvi in drug del pesmi. :) Mogoče se še kdo oglasi. Sicer pa mi je všeč odziv vaju obeh: vprašanje išče smisel, odgovor nosi v sebi manko, zabrisan spomin dopolnjuje praobliko enovitosti. Lp Jupiter

Zastavica

Jupiter! Silvana Orel Kos

Poslano:
05. 09. 2014 ob 19:46
Spremenjeno:
05. 09. 2014 ob 19:48

Prvi del pesmi je zvočni izpis/zapis že objavljene pesmi:) z izpuščenimi presledki itd. Da ni v njej f-ja, je zgolj naključje - ali pa tudi ne. Razen na fshodu Slovenije ni kaj dosti avtohtonih slovenskih besed, ki bi vsebovale črko f. Še medmet "fuj" ni čisto slovenski. Mogoče kakšen onomatopejski izraz: ftiček frfotaje frči skouzi luft.

http://sl.wikipedia.org/wiki/Frekvence_črk

Zanimiv časopisni prispevek že iz leta 1948 "o nenavadni črki F":

1. PDF dokument - dLib.si

Ali ta frekvenčna statistika lahko govori o nekakšnem univerzalnem (slovenskem) "jeziku", ki sem ga izpeljala iz konkretnega besedila? Ali izvirni pisec v tej pretvorbi še začuti svojo pesem? V zadnjem verzu sem iz prve pesmi povzela nekaj frekvenc in jih pretforila v besedo v svoji pesmi:)

Hehe, v tem komentarju je več f-jev kot v Martinu Krpanu, tudi če štejem še Frana zraven.

LPJ!

Zastavica

Talitha Jaguar

Poslano:
05. 09. 2014 ob 21:36

Super zanimivo!

Zdaj vem zakaj se držim slovenske korenine :) :D

Vsi moji tipi so imeli/ima ščž - je v svojem imenu in/ali priimku, najmanj dva izmed, morajo šumet kot listje, slapovi in morje, morajo znat čičat in čakat in malce čarat in se z mislimi zapoditi kot dvokrilec čez horizont sinjega neba.

Finta:

"Fanta frcneš kot frnikolo."                                       Ljubeče 

Če zna igrat, potem je ta prav. :):)


Lp, Talitha Jaguar

Zastavica

Talitha Jaguar

Poslano:
21. 11. 2014 ob 21:11

Ana tole pesem bi bilo dobro podčrtati, kaj meniš?

Fikus!

Zastavica

Talitha Jaguar

Poslano:
23. 11. 2014 ob 12:39

A se o tem ali naj bi bila podčrtana ali ne, tudi ne razpravlja?

Ali me ne slišiš?

Zastavica

Ana Porenta

urednica

Poslano:
23. 11. 2014 ob 17:37

Seveda se ne razpravlja. Slišim ne, berem.

Pa bi rada slišala prebrano.
Morda bi tisti abecedno strukturalni del odigrali različni inštrumenti v različnih trajanjih in sledile bi besede in nato hkratno interpretiranje in tišina. Partitura. Pesem, ki se ukvarja s fonemi in fenomenologijo. Ljubezenski odnos ali medbesedilno poljubljanje ... Čestitke torej,

Ana

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

Podčrtanka

Jupiter! Silvana Orel Kos
Napisal/a: Jupiter! Silvana Orel Kos

Pesmi

  • 28. 08. 2014 ob 21:00
  • Prebrano 1517 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 498.8
  • Število ocen: 13

Zastavica