Forum

Bodovanje prema broju podčrtanki

Prijedlog: Svi u startu imaju 5 bodova za ocjenjivanje. Kad pjesnik dobije prvu podčrtanku, ima 5+1, dakle 6 bodova, itd. Na taj način se stimulira kvaliteta pisanja, natjecateljski duh, u pozitivnom smislu, a težina ocjene ponderirana je prema uspješnosti na portalu. Sustav gdje netko zlonamjerno boduje niskim ocjenama druge pjesnike, da bi zbog toga bio nagrađen s 50 bodova, a možda je nepismen, apsolutno je besmislen i nelogičan.

lp

Duško

breza

03. 08. 2014 ob 15:41
03. 08. 2014 ob 21:18

Duško, nisam sigurna, ali mislim da si tu nešto pogrešno shvatio. Koliko je meni poznato visina bodova kojim raspolagaju članovi nije ovisna od podčrtanki (tu dobiješ samo podčrtanku i ništa više ;-), bar tako mislim). Vjerujem da ta visina  bodova nije nikako stimulisana sa davanjem jedinica, naprotiv, koliko ja znam su neki "zlonamjerni jediničari" bili više puta čak i blokirani od strane Uredništva, upravo zbog tih zlonamjernih motiva. Mislim da je povećanje  bodova s kojim raspolažemo povezano isključivo sa stvarnom aktivnošću članova. S tim mislim reći, da je broj dodijeljenih bodova s kojim možemo raspolagati ovisan samo od stvarne aktivnosti i sudjelovanja pri čitanju i koliko-toliko realnem ocjenjivanju drugih autora. Ako sve autore i svaku pjesmu ocjenjujemo samo i isključivo s najvećim brojem  bodova, potom se doista dovodi u pitanje vjerodostojnost stvarnog sudjelovanja. Za primjer ću navesti samu sebe, jer raspolažem sa 50 bodova, a vjeruj mi da nikada niti jednom članu nisam zabila jedinicu, pa čak ni dvojku. Moja najniža ocjena koju sam  ikada bilo kome dala je trojka, a ako po mom ličnom (a drugog mjerila ionako nemam) doživljavanju neke pjesme ne mogu dati niti trojku, potom ih uopće niti ne ocijenim, jer s nižom ocjenom ne želim nikog demoralisati niti nečiji trud podcijeniti.  Znam sa sigurnošću da se svi mi trudimo na najbolji način izraziti, a izražavamo se onako kako nam naš senzibilitet, osjećaji, a i pjesnička zrelost to dozvoljavljaju. Budući da mi zbog takvog mog odnosa pri ocjenjivanju, Uredništvo još nikada nije snizilo bodove s kojim raspolažem, mislim da si pogrešno shvatio da su s 50 bodova nagrađeni samo zlonamjernici. Eto, to je sve što sam imala reći na ovu temu, prije nego što te lijepo pozdravim :-)).

Duško Babić

03. 08. 2014 ob 15:50
06. 08. 2014 ob 21:04

Nisam mislio na sve, već na nekoga (netko), a taj se zove imenom i prezimenom Mojmir Miro Ferenc, čija je opsesija mržnja i vrijeđanje pjesnika i njihove poezije ( i na slične njemu, ako ih ima). Dakle, mislio sam na takve psihijatrijske slučajeve, a stojim iza svog prijedloga da se bodovi dodjeljuju po uspjehu i kvaliteti prezentirane poezije, a ne po disperziji ocjena drugim pjesnicima, jer tko je od nas kvalificiran da procjenjuje tuđu poeziju toliko precizno, da nekome da ocjenu 3,37, npr.

lp s mora

Duško