Uredništvo

Pesem.si urejamo:

mag. Ana Porenta, glavna in odgovorna urednica
Lidija Brezavšček - kočijaž, urednica
dr. Sara Špelec - urednica
Luka Benedičič  - Mladi pesnik - urednik
Helena Zemljič - Mala senca - urednica

 

Gregor Grešak - skrbnik portala
dr. Tine Dolžan - soskrbnik portala
Žiga Stopinšek - Sigi - soskrbnik portala


Uredništvo lahko kontaktirate na [email protected]

Gregor Grešak

 < 1 2 3 4 5 >   Zadnja ›

Srečko Plahutnik

Poslano:
29. 03. 2013 ob 22:04
Spremenjeno:
03. 04. 2013 ob 19:35

Pozdravljen Tomi.

 

Mislim, da Googlov prevod moje pesmi ni ustrezen in jo izmaliči. Bila je uporabljena v drugačnem kontekstu, kot odgovor na Vinkotov neprimeren odnos do pesmi napisanih v cirilici.

Ne razumem kaj si hotel s tem "prevodom" povedati. Prosim te, da tvoj in googlov prevod umakneš iz svojega komentarja.

 

Lep pozdrav. Srečko

Zastavica

srecok

Poslano:
03. 04. 2013 ob 14:51

lp. kako dosežem skok v novo vrsto. enter ne dela al ne znam z mašino al pa česa ne vidim.  ne vem. sem palček. Palčki pojma nimajo.

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
03. 04. 2013 ob 21:27

ja, no ... enter mora delat1 Kaj pa, če mašina ni ok?

 :)

Zastavica

srecok

Poslano:
03. 04. 2013 ob 21:37
Spremenjeno:
05. 04. 2013 ob 22:33

sem se naučil    

Zastavica

Rdeča lička

Poslano:
29. 12. 2013 ob 15:01

Pozdravljeni,

tukaj sem nova in se ne znajdem čisto, vendar imam konkretno vprašanje. Danes sem objavila dve pesmi v razmaku par ur. Tista, ki sem jo prvo objavila do sedaj, ko pišem še ni dobila pregleda urednikov, čeprav so vse pesmi okoli nje že pregledane, ta, ki sem pa jo objavila kasneje pa je že. Kako to? Ali uredniki pogledajo vse pesmi?

Zastavica

Poslano:
29. 12. 2013 ob 15:35

Pozdravljena, Rdeča lička.

Uredništvo si pridržuje pravico, da se pesmi ne ocenjujejo po vrsti. Ene so lahko takoj pregledane, druge kasneje. V uredništvu nas je več in pesmi pregledujemo, kakor nam čas dopušča. Vse bodo prej ali slej pregledane.

Upam, da sem odgovorila na vprašanje.

Dobrodošla na portalu. :)

Lp, Tea

Zastavica

Rdeča lička

Poslano:
29. 12. 2013 ob 15:39

Hvala Tea za odgovor. Je to, kar sem hotela zvedeti.

Zastavica

Rdeča lička

Poslano:
02. 01. 2014 ob 19:24

Spet vprašanje oz. pripomba. Dve objavi imam uredniško pregledani, vendar nimam pri njiju nobene ocene, zakaj to?

Zastavica

Ana Porenta

urednica

Poslano:
02. 01. 2014 ob 19:29

Pozdravljena, Rdeča lička, uredniki bomo odslej pregledovali pesmi in jih vrednotili po naših merilih, vendar ne z drsnikom -  tako bomo pustili, da bo izbor presmi letnega časa po izbiri bralcev prepuščen res samo vam, članom in bralcem Pesem.si. Vse ostalo ostaja enako, no, o tem boš več našla v tej temi:

http://www.pesem.si/a/objava/prikaz/90196/novost_v_ocenjevanju_urednistva

Lp, Ana

Zastavica

Rdeča lička

Poslano:
02. 01. 2014 ob 19:45

Hvala Ana za odgovor. Sem šele prišla na portal, res je, da sem prej kar nekaj let pisala pesmi zase, me je zdaj nekdo pregovoril, da sem se prijavila, ter objavljam pesmi. Rada si se izpopolnila in zanima me, kako naj dobim kakega mentorja, ki bi mi pomagal, da se izboljšam. Prosim za odgovor in se tudi obenem zahvaljujem zanj.


Zastavica

Ana Porenta

urednica

Poslano:
02. 01. 2014 ob 21:41

Objavi pesem in v komentarju napiši, kaj konkretno te teži in gotovo se bo našel kdo od nas, ki ti bo z veseljem pomagal.

Lp, Ana

Zastavica

branka

Poslano:
11. 01. 2014 ob 14:11
Spremenjeno:
23. 01. 2014 ob 19:31

vse manj razumem ljudi, in prosim svet naj se vstavi... jaz želim izstopiti ni važno v katerem jeziku

Zastavica

Katica Badovinac

Poslano:
30. 07. 2016 ob 23:27

Poštovani urednici,

zahvaljujem na ovom lijepom portalu i čestitam vam na entuzijazmu i trudu da proširite poeziju na sve ljubitelje pjesničke riječi. To je izuzetno lijepo i humano. Cijenim svako vaše mišljenje i komentar u cilju kvalitete i motivacije poeta za pjesnički izričaj i originalnost.

Bravo i samo tako nastavite pisala ja ili ne!

Lijep pozdrav,

Katica

P.S. Prije bih vam se obratila, ali tek sam danas vidjela ovaj modem.


Zastavica

vidzigon

Poslano:
10. 08. 2016 ob 08:36

Spoštovani!

Veseli me, da sem lahko objavljal na straneh pesniškega portala pesem.si. Hvaležen sem Vam za trud pri branju mojih pesmi, vendar Vam z veliko žalostjo v srcu sporočam, da se nepreklicno umikam s teh strani! Razlog je točkovanje, ki je, kolikor razumem, povsem arbitrarno in nepredvidljivo, saj neka pesem z visoko branostjo, veliko ocenami in z visokim povprečjem ocene lahko dobi minimalno število točk. Dokler ne boste popravili tega nepravičnega podeljevanja točk, ki meji na cenzuro, se, vsaj kar se mene tiče, ne bomo več družili! Ne gre za samoljublje, ljubosumnost, užaljenost ali prepotentnost, ampak za spoznanje, da kvantiteta (točk) na žalost še ne pomeni tudi kvalitete!


Vse dobro še naprej in lep pozdrav!


Vid Žigon

Zastavica

Lara Arh

Poslano:
10. 08. 2016 ob 08:50
Spremenjeno:
10. 08. 2016 ob 08:54

Ja, več uporabnikov se nas strinja, da je to ocenjevanje kar nekaj.

Verjamem, da je težko zgraditri uporaben model kot tudi verjamem, da ljudje še zdaleč niso angelji. Vsekakor je včasih res bolje, če v takem svetu ocenjevanja sploh ni, kot da je le-to pogojeno s 1001 razlogom (beri: prijateljstva, zavisti, simpatije...).


Vid, povsem te razumem. Morda se je dobro zavedati, da tisti, ki pišemo in objavljamo to počnemo zase in nikakor ne za pridobitev tujih ocen.


V nobenem življenjskem priročniku ne piše, da moram biti splošno sprejeta in ljubljena, kot tudi ne, da moram biti brana in visoko ocenjena.


Saj vem, slaba tolažba, predvsem ako želi nekdo preveriti neko realno oceno sebe samega. Nekaj je povsem jasnega in gotovega. V tem svetu vsekakor ne bomo našli tuje realne ocenitve sebe.




Zastavica

Timy

Poslano:
12. 08. 2016 ob 19:55

Napišem pesem.

Malo počakam.

Sledi "umetniška" obdelava.

Objavim jo na pesniškem portalu.

Čakam na odziv.

 

Dobra 3.1

Neizdelana 1.3

Povprečna 2.5

 

Prebrano dvanajstkrat. Čista Polomija!

Po šolsko bi temu rekli "sedi dve! in naj

se mama jutri zglasi pri razredničarki".

Ko se neham kujati, ugotovim,

da je tako ali tako najpomembnejše zdravje,

zato na http://www.kulinarika.net objavim recept za možgane z jajci.

Zastavica

Aljaž Božičko - arhivski račun

Poslano:
19. 08. 2016 ob 11:17

Zdravo. Kje se lahko preveri kdo vse te spremlja?

Zastavica

Aljaž Božičko - arhivski račun

Poslano:
19. 08. 2016 ob 11:45
Spremenjeno:
19. 08. 2016 ob 12:03

Tudi jaz menim, da je ocenjevanje skrajno vprašljiv prijem. Za leto ali dve sem zapustil portal po tem, ko sem ugotovil, da je ocena pesmi skrajno pogojena s tem, če imaš obstoječ nabor prijateljev in če pišeš o nečem "lepem". Nekdo ki si ne mara umazati ušes s temačnimi besedami, bo namreč preprosto ocenil v stilu "ne teži", medtem ko bo kakšna sproščena ocenjena v smislu "za spodbudo, tako ali tako jo imam rad". Za razmišljanje v smeri spodbude vem, ker se skoraj vselej zalotim pri njem, potem šele vidim kaj naj bi ocene pomenile uredništvu. Potem je tu seveda še dejstvo, da je po eni strani predvideno, da bo imela dobra pesem neke globje plati, ki jih sčasoma odkriješ skozi uvid. Easter eggs. Da ne omenim, da so nas že v šoli učili, da je nekatere pesmi nesmiselno interpretirati brez poznavanja avtorja. Nekatere ja, ne vse. Če je recimo parodija, moraš prepoznati, da je parodija, sicer si rahlo zgrešil pomen. Vendar si soočen z naključnimi ljudmi, z naključnim poznavanjem ljudi in naključno pripravljenostjo in sposobnostjo spuščati se v te "plasti", kakorkoli so že zasnovane. Tista novost, neočistnost ipd., Ugotoviš seveda, da večina ne bo imela blage veze o vsebini, tako kot takrat ko daš pesem v gimnaziji ali OŠ pred otroka, večima nima blage veze zakaj je ta boljša od katerekoli druge, kot kaže dovolj, da je končala v berilu. Tretja stvar je, da tako kot pri hrani različnim ljudjem pašejo različne pesmi. Torej sicer lahko gledaš tehniko, kompleksnost, ki sem ravno rekel, da ima težave pri ocenjevanju, vendar tudi sam okus varira, četudi predpostavimo, da imajo vsi super dan in so se pripravljeni poglobiti v to kar si napisal ne glede na dano temo. Predstavljam si da mnogo ljudi potem pesmi preprosto ne oceni, če jim tema ne leži, vendar ni težko ugotoviti, da tega ne počne tudi marsikdo, ki mu tema leži. Človek pesem oceni v skladu z okusom, ki se tudi sicer nenehno spreminja. Jaz recimo ne maram kislega in olnatega pri hrani, kislo me stresa, olnato imam težavo spraviti po grlu, tako da pred mano ne postavljati takšnih jedi, ki ostalim povsem odgovarjajo. Vendar če bom poskusil in ocenil, bom ocenil v skladu s svojim videnjem jedi, torej podobno s pesmimi. Trenutno mi je zamorila dan podčrtanka o smrti. Razumem če nekatere smrt frustrira in se zato radi pošalijo iz nje, vendar ko pride do boga in ko se smeji dokaj bizarni predstavi o nečem, česar očitno ni tam, mi povsem pobere tek. Skratka, nekomu je očitno super, meni ni. Koga briga. Vendar nekoga briga, ko se začne ocenjevanje. Isto v šoli. Skratka, Podoben komentar kot #Ana Lah, le da osredotočen v druge reči.

Ravno z #Ana Lah sva se pred kratkim pogovarjala o eni videospotu Shut Up and Dance With Me. Zame je umetniški presežek, ena mojih najljubih pesmi, ona pa ne mara teme in glasbe. Kdo ima prav x)? Jaz bi dal 5 (4.7) ona pa verjetno okoli 1, še do konca je baje ni pogledala :).

 (ocena deluje kot nagrada)

 (opravi svojo dolžnost in reši otroka pred ognjem, igra Stanley Parable je sicer umetniški presežek, parodira pa tako življenje kot ostale igre)

Zastavica

Gregor Grešak

skrbnik

Poslano:
29. 08. 2016 ob 09:01

Pozdravljen, ravno zaradi tega, ker se strinjamo z dejstvom, da je število točk zelo arbitraren podatek glede kvalitete neke pesmi, na prvo mesto postavljamo uredniški izbor (podčrtanke). S točkovanjem uporabnikov, strokovnemu kriteriju uredništva dodajamo glas ljudstva, za katerega drži, da je pogosto (a ne vedno) predvsem odraz popularnosti nekega avtorja, oz. všečnosti tematike pesmi, je pa za nekatere avtorje in tudi bralce kljub vsemu pomemben prvi odziv na njihovo pisanje.
Dejstvo je, da takšna ureditev portala ni vsem po volji in tudi ne optimalna, zaradi česar nas je zapustil že marsikateri (dober) avtor. Takšne odločitve razumemo in se nam zdijo povsem legitimne. V prihodnje sicer dejansko načrtujemo prenovo, ki bi sistem prilagodila tako, da bi bil širše sprejemljiv, a je žal ta prenova odložena za nedoločen čas zaradi pomanjkanja sredstev.
Vsekakor sem hvaležen vsem, ki ste kdajkoli objavljali, objavljate ali pa to še boste na portalu pesem.si, in tudi vsem, ki ste odprto povedali zakaj tega ne počnete ali predlagali kakršnekoli izboljšave (ne glede na to ali sem se z njimi strinjal ali ne).

(komentar sem skopiral iz mojega odgovora Vidu Žigonu na Facebooku)

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
09. 07. 2017 ob 09:42

Obrni se na skrbnika portala, Gregorja Grešaka, piši mu na zs, pa ti bo pomagal.

Zastavica

 < 1 2 3 4 5 >   Zadnja ›

Komentiranje je zaprto!