Despite the dominance of new media, I remain faithful to the interpretation of content through the basic elements of visual composition, and traditional painting techniques - oil on wooden panel. I construct images together with the support base, and the image is equally important to me as the medium in which it is formed. Rather than taking motifs from new media, which is now the predominant trend, my source of inspiration is the erotic relationship between man and nature, and also between the image and its support. My painting remains a polygon for the expression of intimacy and not a reflection of the current political climate in the world. However, my methods and principles of displaying images are rooted in the way we view the world today: we are used to viewing the world through our screens. This is why I use the slicing of format, to reflect the multiplicity of images. My cuts are going in the direction of deformation or transformation of the image, starting from the physical painting. Despite not directly focusing on the political, my artworks can sometimes be viewed as a comment on social issues because in the current environment, for artists, survival is challenging. However, I use this only as a concept for creating visual relationships between the image and its support.
Še uradni del vabila:
Letošnja jesen bo v BV galeriji v Celovcu v znamenju vrhunskih umetnikov, članov Zveze društev likovnih umetnikov Slovenije. Poleg odmevne in zanimive septembrske razstave Aleksandre Saške Gruden in Simone Šuc, ki jo je podprla SKICA na Dunaju, se bodo v oktobru in novembru predstavili še štirje naši člani. V oktobru bo na ogled razstava Finka, Beje in Stančičeve, novembra pa bomo odprli razstavo Hamo Čavrka. Uspešen izmenjalni razstavni program, ki teče neprekinjeno že štiri leta med galerijo sodobne umetnosti BV v Celovcu, ki jo vodijo Margaretha Bauer in člani Strokovnega združenja likovnih umetnikov Koroške in Galerijo ZDSLU, bo to jesen zagotovo dosegel vrhunec. Poleg tesne strokovne povezanosti dveh galerij je pred nami tudi primer dobre prakse evropske kulturne krajine, v kateri ni meja, saj so se med člani obeh društev spletle tesne in prijateljske vezi.
Istočasno se bo 5. oktobra s svojimi deli v Galeriji ZDSLU v Ljubljani, na povratni razstavi, predstavil priznani avstrijski konceptualni umetnik René Fadinger, katerega razstavo je podprl Avstrijski kulturni forum in o kateri bomo spregovorili drugič.
Kot prvo, bomo v ponedeljek, 2. oktobra 2017 v Celovcu slovesno odprli razstavo Simona Jugovica Finka, Borisa Beje in Zore Stančič. Umetnost slikarja Simona Jugovic Finka, kiparja Borisa Beje in grafičarke Zore Stančič nimajo skupnega likovnega imenovalca, a po vsebinski plati so vsi trije umetniki različnih generacij med seboj povezani s problemi in odbleski našega časa. Ob poglobljeni analizi razstavljenih eksponatov ne moremo mimo dejstva, da je ravno aktualna simbolika, ki preplavlja svet urbanih sredin, bodisi kot povsod prisotne ekranske podobe pri Finku, migracijska problematika beguncev pri Beji ali kulturno-religiozno-politični problemi ženske v sodobni družbi pri Stančičevi, tisti vezni element, ki to enkratno razstavo povezuje.
Simon Jugovic Fink se je rodil leta 1977 v Ljubljani. Leta 2004 je pri prof. Zmagu Jeraju diplomiral iz slikarstva na ALUO v Ljubljani, kjer je 2016 zaključil še magistrski študij pri prof. Sergeju Kapusu. Imel je mnogo samostojnih razstav in sodeloval je na številnih kolonijah ter skupinskih predstavitvah tako doma kot v tujini. Za svoje delo je prejel več nagrad in priznanj. Je član DLUSP in ZDSLU. Trenutno živi in dela v Londonu.
Komentiranje je zaprto!