igor žuravlev

09. 10. 2015 ob 12:35

Žal mi je Milena, resnično žal, da se to dogaja, ker si tega ne ti ne nihče drug ne zasluži.

Lp, Igor

Milena Vučković

09. 10. 2015 ob 12:41

Igore, došla sam do interesntnih otkrića... Čovek se oda i pokaže u pravom svetlu kad-tad!!! Te tako su i moje pesme poslužile ovoj svrsi...Nije prvi put da u svom naručju zaljuljam onog ko je spreman da me proda i zabije mi nož u leđa! Hvala mu na tome! Ja ću PREŽIVETI... a takvi... biće zaboravljeni!!

Hvala ti do neba! Zato što biraš, kao i ja, da budeš ČOVEK!

Lp Milena

saraivor

09. 10. 2015 ob 13:58

Ne znam o čemu se radi, ali si očito povrijeđena... Imaš ti svoje pjesme i nitko ti ih ne može oduzeti. Mali ljudi malih duša u stanju su samo činiti mala djela, male pjesme. A tvoje su velike!

slavica

mirkopopovic

09. 10. 2015 ob 15:00
09. 10. 2015 ob 18:26

Ako suza jače od mača siječe, onda je suza na tronu. Na tronu će onaj tko se brani protiv raspoloženih jedino za prljavu borbu, za borbu zbog svojeg frustrirajućeg pražnjenja, kao i svojevrsne ljubomore, ili naprosto zbog borbe umjesto druženja i uvažavanja kao jedino prihvatljive opcije među ljudima.  Pjesnički subjekt mrzi svoju tugu zbog nametnutog, otvorenog, okrutnog i neopravdanog rata. Od svoga oružja ima samo pjesničke bombardere.

Milena Vučković

09. 10. 2015 ob 16:28

Slavice, najlepše hvala na ovom komentaru. Ovo je za mene čast!

Lp Milena

Milena Vučković

09. 10. 2015 ob 16:41

Mirko, nikada precizniji komentar nisi ostavio i nikada me tvoj komentar nije pronašao u više jadnom i izbezumljenom stanju... Osećam se uvučena u nekakav ludi rat i bitku a čemu? Ne umem iz ovog kovitlaca ljudske pakosti i zavisti napolje... Ne mogu da ignorišem, jer me boli... Ne mogu da odustanem, jer to nije u mojoj prirodi, to bi bilo ubistvo sa predumišljajem... Kriva što postojim! E pa postojim! I neću odustati!!! Kad neko na mene digne ruku svoje zavisti, kad me povredi, onda se dešava da osetim ogromnu tugu... tu tugu mrzim, jer suze su kletva! Razumem da je nekom potrebno da kinji i gazi tuđe pesme, radi sopstvenog uzdizanja - to je strana koja se bira... to je njihov izbor. Dobar deo mojih pesama je za to poslužio... Rekla sam, hajde, nađite sad nekog drugog i druge ljude kinjite, dosta je bilo! Ne pomaže... A onda... otkrijem da se neko meni drag, neko koga sam zaljuljala u svom krilu, ponaša na isti način i povređuje (ako ne mene) neke druge ljude... Strašno!!! Razočaravajuće!

mirkopopovic

09. 10. 2015 ob 20:24

Pokušavam razumjeti reakciju...................................................................Ne ide.

Milena Vučković

09. 10. 2015 ob 20:40
09. 10. 2015 ob 20:41

Mirko, hvala ti za komentar pesme, jer si u tačkicu pogodio moju misao, pogodio si atmosferu pesme...U međuvremenu se desilo nešto neprijatno,nešto što je zaista proizvelo još veću tugu i žalost u mojoj duši, a ja sam iskoristila prostor u odgovoru tebi, što sa moje strane nije bilo u redu...Izvini zbog toga...

U nadi da ćeš mi oprostiti

Milena

mirkopopovic

09. 10. 2015 ob 21:17

Da, sad shvaćam.

Lijep pozdrav,

mirko

Andrejka

09. 10. 2015 ob 22:56

Draga Milena, ne razumem tvojega razočaranja, saj iz ocen tvojih pesmi ni razvidno, da bi ti kdo od članov namerno škodil. Tvoje pesmi so odraz tvojega jasnega stališča, da mora biti pesnik v prvi vrsti pošten do samega sebe, torej odkritosrčen, pa čeprav včasih zbode ali kritizira ali na kak drug način izrazi tisto, kar ga teži. Vedi, da si dobra pesnica, zato naj te nevoščljivost in zloba ne motita. Podtikanja in ničvredne pripombe so se tu na tem mestu že večkrat dogajale, spomnimo se koliko so z nizkimi ocenami 'napadali' Duškota, pa Svita, pa še koga...tudi meni zbijajo vrednost, a pomembno je, da ne zgubimo poguma in še naprej težimo k kvalitetnim objavam. Tiste, ki na teh straneh 'hranijo' svoje frustracije, pa enostavno ignorirajmo.

Glavo pokonci in še naprej piši tako kot doslej

Lepo te pozdravlja Andrejka

Milena Vučković

10. 10. 2015 ob 11:53

Draga Andrejka, ono što mene ljuti i jedi su nepotpisane ocene, ili potpisane manje ocene bez obrazloženja... Moj stav je da mi se neka pesma dopada ili ne dopada, šta ocenim to i obrazložim, potpišem. Takođe, radi kvalitetnije poezije, smatram da treba obrazložiti baš te manje ocene, jer onda svako od nas ima šansu da sagleda i možda uvidi šta je to što smeta nekoj pesmi, da možda ispravi i popravi svoj izraz, svoju poeziju... Kroz dobronamernu kritiku se uči, obrazloženje kod smanjenih ocena bilo bi konstruktivno i dobro... Na moju žalost i tugu vidim da ocene služe (uglavnom) za "igranje" sujetom, kako onog koji ocenjuje, tako i ocenjenog... Žalosti me to duboko i razočarava... Znam za Duškov "pakao", to zaista, ostavi traga na čoveku i ma kako mislil da smo oguglali, ponekad nas baš uzdrma... Idem dalje, zbog svih vas koje sam ovde upoznala kroz poetsku reč, kroz naše pesme kroz koje se čitamo i družimo. Hvala najlepše na podršci i ohrabrenju... Stiglo je u pravi čas.

Ostajem i dalje ovde, sa vama... Potrudiću se da se ne osvrćem više na smanjene ocene...

Srdačan pozdrav,

Milena